Zápis z farní rady, konané dne 6. 1. 2016
Přítomni: O. M. Šálek, M. Zelina, Z. Svobodová, M. Brázdilová, P. Frgalová, Dr. Seidlová, P. Hradilová,
Vl. Večeřa, J. Dřímalová
Omluven: Brázdil Josef
Nepřítomen: ing. Bureš
Hosté: L. Rygalová
1.Jednání rady zahájil O. M. Šálek – plán akcí pro r. 2016 je zpracován – není dořešen farní den, Slavnost Těla a Krve Páně – možnost postavit oltář v parku u kostela a zmenšit okruh, a sv. Mikuláš v kostele – termín
Usnesení farní rady
- Návštěva sv. Mikuláše v kostele – středa 7. 12. 2016 – připomínka p. Frgalové – balíčků přichystat méně, tj. cca do 80 ks
- Farní den se uskuteční 4. 9. 2016 na Sokolské zahradě v Mysločovicích – předložit návrhy programu – hudba Medium
- Boží Tělo – 26. 5. 2016 – předložit návrh na umístění nových oltářů – členové farní rady
Připomínka otce M. Šálka k misijnímu jarmaku – zapojit větší počet lidí – další aktivity – větší výnos z prodeje – pověřuje členy farní rady
P. Dřímalová – informace k adopci na dálku – příspěvek ve výši 8 200 Kč odeslat až v měsíci březnu 2016, na základě požadavku Arcidiecézní charity Olomouc – sl. Lungové, informace o naší adoptované holčičce jsou ještě na nástěnce v kostele
Otec Šálek – konec doby vánoční v neděli, odstrojení vánoční výzdoby z kostela, vč. venkovního betléma
Odstrojení a úklid vánočních stromů bude v pondělí 11. 1. 2016 od 15.00 hod. – vyhlásit při nedělní mši – brigáda dobrovolníků vč. mládeže
p. Dřímalová – připomínka k osvětlení venkovního betléma – pro příští rok zajistit lepší osvětlení – není dostatečně vidět Sv. Josef a celá rodina – zajistí p. Zelina
2. Farní ples
10. farní ples se koná 30. 1. 2016 v kulturním sále v Sazovicích
Vstupenky a pozvánky zajistila p. M. Brázdilová a jsou předány členům farní rady z jednotlivých obcí
Usnesení farní rady
- Cena vstupenky – 120,- Kč, cena losu 10,- Kč
- Výtěžek z plesu bude na dostavbu kostela v Sazovicích a na 3 ceny pro mladé v částce 10 000,- Kč – Světové setkání mládeže v Krakově – červenec 2016
- Vstupenky si zakoupí i všichni mladí účinkující, nebo´t z těchto budou slosovány vstupenky pro ty, kteří jsou přihlášeni na světové setkání mládeže, nebo i ti, co se ještě přihlásí. Každý zájemce o Světové setkání mládeže v Krakově si vstupenky podepíše a vloží do osudí.
Občerstvení – bufet, víno, koláčky, chuťovky – zajistí p. Hradilová a p. Frgalová
Dovoz vína – 26. 1. 2016 – zajistí p. Hradilová + další členové farní rady
Doprava na ples – autobus p. Hubík – zajistí p. Seidlová – odjezd z Tlumačova 18.45 hod. a projede jednotlivé obce
Předtančení – mladý pár – společenské tance – zajistí p. Mil. Brázdilová
Program – scénka – zajišťuje společenství mladých – L. Hejníková
Šatnu – zajistí p. Frgalová, konferování – sl.Terezka Frgalová
Kontrola a prodej vstupenek na sále – sl. Hradilová P.
Členové farní rady osloví sponzory o dary do tomboly – shromažďování darů do tomboly u p. Frgalové, p. Rygalové a p. Brázdilové M. – OÚ Sazovice.
3. Různé
p. Zelina – informace ohledně případného tisku kalendářů – cena tisku 1 kalendáře cca 80 Kč při odběru 250 ks, grafické zpracování by muselo být dodáno
Otec M. Šálek – upřesnit termín konání farního tábora s ohledem na účast mladých na světovém setkání mládeže – dořeší Jakub Zelina
Příští schůze farní rady 24. 1. 2016 v 18.00 hodin
Zapsala: Dřímalová